Wednesday 20 January 2010

...

Ma olen pmts year 12 siin, suht imelik onju:D Aga igatahes meie koolis kutsutakse seda group 6ks millegipärast. Ja iga märts on group 6 hulgast valimised, kellest saab järgmine kooli guardian koos oma 2 deputyga ja siis 4 house captainit. See on mingi suht suur asi siin, see guardian peab väljaspoolt kooli mingied referencei saama, ja kõige hullem osa on see, et kõik, kes ühele neist kohtadest kandideerivad, peavad tegema kogu kooli ees kõne. Ja mulle täna räägiti kuidas see nagu välja peaks nägema: see on nii, et tõesti KOGU kool on saalis, samettoolid on väljas, mingi hästi vaikne on, direktor istub mingis pool-kohtuniku riietuses esimeses reas, siis on siuke väike lava koos rääkimispuldiga ja siis sa ronid sinna taha ja pead kõne et miks sa oled maailma parim inimene. Päris freaky. Ja siis pommitatakse sind äkk-küsimustega ka veel. Ja kui see on läbi, siis hiljem kuulutatakse kooli kõlaritest, kes võitis. Huuh.
Kandideerijaid isegi on suht palju. Või noh, alguses oli rohkem, nüüd mõned on ära kukkunud. Aga asi on üldiselt nii, et kõik need inimesed, kes tulid alles see aasta, don't stand a chance pmts, sest see asi toimub valimiste teel, ja kui keegi sind ei tea, siis sa ei võida. Eriti sest enamus on väiksemad tüdrukud, kes tõenäoliselt vaatavad rohkem seda, kes neile kandidaatidest parim sõber on ja kui ilus ta välja näeb. Ühesõnaga, kui kõik see nüüd kokku panna siis ma ei kandideerinud:D Mult küsiti paar korda kas ma tahaks nende deputyks hakata, aga ma kuulsin, et see peab ka oma kiidukõne pidama, ja see on siiski minu jaoks liiga jube.
Aga noh, ma juba ootan valimisi!

1 comment:

  1. üüü.:D..järgmine aasta kandideerid??
    agaaa..meil on ka inkas kõnepidamine..ja ma feilin täiegaa.nuux..igatahes üle-eestiline võitja saab londiniumi kõnevõistlusele minna:D..õnneks ma kukun juba inkagrupi voorus välja:D

    ReplyDelete