Wednesday 20 January 2010

Ohh

See nv on exeat ehk siis iga inimene, kellel on kuhugi minna, läheb koolist minema ja mingid lonerid jäävad sinna, kaasaarvatud mina. Ja parim osa on ikka see, et kui sa otsustad, et sa oled loner ja jääd sinna, siis sa literally JÄÄDKI sinna kogu nädalavahetuseks k.a. reede õhtu ja ei tohi kooli aladelt lahkuda, ühesõnaga ülim tüütus. Pluss ma pean oma asjad kokku pakkima, sest meid jääb siia nii vähe, et me kolime igaks exeatiks ühte majja kokku, ja see kord on selleks väikeste maja, ehk siis tegelikult main building, ehk siis see kus kõik elavad üksteise otsas ilma privaatsuseta. Niiet saab üli lõbus olema. Aga....

seekord on asjaolud leevendatud, sest meil on selle Round Square'iga mingisugune nn konverents, kuhu tuleb igalt poolt Euroopast esindajaid kokku (noored inimesed, mõlemast soost, seda peab ka alati rõhutama) ja siis teeme seal oma konverentsi reede ja laupäev. Niiet võib-olla ei olegi nii hull.

Aga parim osa on see, et kui see läbi on, siis on ainult 3 nädalat kooli veel ja siis on kodu. Õigemini juba homme kolme nädala pärast olen ma kodus. URRA! ma tulen seekord päev varem koolist ära, et ei peaks päev hiljem tulema, aga mingi mõnus jama oli sellega, lubasid ja värke küsima, mis jõudis reaalselt direktorini välja, ja öeldi et järgmine kord enam ei lubata. Ja siin koolis on nii, et kui järgmine kord peaks siiski tulema, siis ma pean maksma koolist puudumise maksu 75 poundi:D:D see on lihtsalt naeruväärne. Inimesed maksavad nagu opakad et siin käia, ja siis peab veel siis ka maksma, kui sa ühe päeva ei käi. Hull rikkurkool.

1 comment:

  1. päääähäää, võike lõunu:D..tunnen kaasa:D muide ekspressi "nädala sõna" on see nädal no-lifer:D..nad on päris ajast maas:D..igatahes väga tore, et sa juba varsti saabud:D:D

    ReplyDelete