Monday 25 January 2010

L6bus

Mu arvuti on surnud ja nyyd mul pole normaalseid t2pit2hti.
Aga nyyd on see k6va konverents moodas ja elu tagasi tavaline. See oli nii:

Reede p2rast kooli kobisime oma kohvitega siis main halli oma konkusse, mis oli siuke suur tuba 8 voodiga ja ma l2ksin r66msalt yhte nurgavoodisse, aga ma avastasin alles oosel, et sellel oli r2me lohk sees ja ma ei suutnud 2 tundi und saada, sest ma olin augus ja mul hakkasid igavusest jalad valutama ja pealega osad tydrukud norskasid. Niiet v2ga l6bus. Ja hommikul enne kella seitset yles, neli tundi und.

Aga see selleks.

Reedel siis korjasime oma kylalised koridorist yles ja viisime tubadesse, ja siis hakkas meie suurep2rane dinner. See oli veel uhkem kui j6uludinner, kolmek2iguline ja siuke peen (peen=ilma kandikuta) ja meil olid erinevad lusikad ja erinevad noad ja kahvlid, ja isegi mingit odavat veini sai, ja saia serveeriti k6rvitsa sees:D See tekitas suurt 2revust inimestes, v2ga l6bus. Ja noh siis see k6rvits kus sees sai oli muidugi ennustas k6rvitsa suppi, sest seda me just saimega ja maitses nagu mitte midagi, aga pipart oli kyllaga. Inimeste n2gusid moondumas oli ka l6bus n2ha. Magustoit oli parim osa, aga ma pidin vetsu minema ja kui ma tagasi tulin, siis olid inimesed juba l6petanud. Jube kaotus.

Siis algasid ice-breakerid, mis olid suht ebaedukad, aga shokolaadi sai v2hemalt:) ja siis oli siuke olelemine, r22kimine ja nii, ja kokkuv6ttes t2itsa tore. Toredad inimesed olid, tegelikult ainult meie kooli inimesed, veel mingid britid ja erinevad sakslased ja austerlased ja hispaanlased.

J2rgmine p2ev oli konverents, mis oli siuke suht lebo, midagi v2ga tarka ei teinud. Ja siis oligi p2ev l2bi, tagasi konkusse.

Siis tuli pyhap2ev ja ma rygasin 6ppida.

Ja nyyd on esmasp2ev. Veel 16 p2eva siin ja siis koju!!

Kell on juba palju ja ma olen niii v2sinud, aga ma ei taga magama minna, sest ma ei taha seda piinarikast yles2rkamist!!

1 comment:

  1. ...:D..mida need poiskad tegid veel? miks sa neist ei rääkind?:D Ja kuidas sa suutsid NII kaua vetsus olla, et teised juba lõpetasid magustoiduga??:D Müstiline...muide ütle,kas ma peaks IB võtma või ei..?? Muide me annuga lähme MEP-le( Mudel Euroopa Parlament):D

    ReplyDelete