Wednesday 20 January 2010

Suur dilemma!

Ma ei tea, kas võtta see võimalus ja minna kuuks ajaks siukse organisatsiooniga nagu Round Square õpilasvahetusele või mitte. Ses suhtes, et esmapilgul tundub jaa väga lahe, et
1)saab minna välismaale,
2)näed uusi inimesi,
3)näed kultuuri ja kõike
4)aint lennupiletid tuleb osta,

aga halvad küljed on need,et

1)kuna ma lähen suvel, siis ma saan minna ainult lõunapoolkerale, mis iseenesest on ju väga tore ainult et siis on seal talv!!
2)kool siiski ja mai tea, kui põnev see oleks üldse, sest ma mingil määral peaks ka õppima + teised ju kõik õpivad = mina konutan niisama
3)võtab pool suvevaheajast
4)teistel on see aasta keskel, st ma oleks mingi tulnukas seal

ühesõnaga, ma ei suuda otsustada!! Aidake!!
aa üks pluss on veel muidugi, et mu kloostrielu vahelduks kuuks ajaks normaalse tasakaaluga ühiskonnaga;)

2 comments:

  1. see on tõesti dilemmmaa...ma ei suudaks otsustada, kui ma sina oleks:S..

    ReplyDelete
  2. ota. sa oled inglismaal juba mitte küll vahetusõpilasena, aga ikkagi.. ja sa saad sealt omakorda välismaale minna?

    ma krabaksin võimalusest ja põrutaks kohale

    ReplyDelete